Συχνές ερωτήσεις

Η τεχνολογία αυτή δεν είναι καινούργια, οι άνθρωποι παρακολουθούν δορυφορικής τηλεόραση εδώ και δεκαετίες, αλλά υπήρξαν κάποιες πρόσφατες εξελίξεις που έκαναν τη δορυφορικής τεχνολογία πιο κατάλληλη για τη σύνδεσή σας με το Internet. Σε αντίθεση με την τηλεόραση, το Internet μέσω δορυφόρου απαιτεί αμφίδρομη σύνδεση. Οι χρήστες του δορυφορικής Internet τόσο στέλνουν όσο και λαμβάνουν πληροφορίες από και προς το δορυφόρο. Αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται τα δεδομένα και στις υποδομές τόσο στο διάστημα όσο και στο έδαφος, σημαίνουν ότι μπορείτε τώρα να έχετε πολύ γρηγορότερες ταχύτητες: έως και 150 Mbps μέσω δορυφορικής Internet. Αυτό είναι γρηγορότερο από πολλές ενσύρματες συνδέσεις!

Το δορυφορικό Internet παρέχει έναν τρόπο σύνδεσης στο Internet χωρίς την ανάγκη μιας παραδοσιακής ενσύρματης σύνδεσης. Αντί να συνδέεστε στο Internet μέσω καλωδίων που περνούν από ένα κέντρο στο σπίτι σας, το δορυφορικό Internet σας επιτρέπει να συνδέεστε στο Internet χρησιμοποιώντας ένα δορυφορικό πιάτο που είναι εγκατεστημένο στο σπίτι σας, το οποίο μεταδίδει και λαμβάνει πληροφορίες από και προς τον δορυφόρο μας στο διάστημα.

Υπάρχουν μερικές βασικές προϋποθέσεις για την εγκατάσταση δορυφορικού Internet. Το σύστημα απαιτεί την εγκατάσταση ενός δορυφορικού πιάτου στο σπίτι σας, οπότε είναι σημαντικό το υλικό του κτιρίου σας να μπορεί να υποστηρίξει αυτό το πιάτο.

Για παράδειγμα, δεν μπορούμε να εγκαταστήσουμε σε ξύλινες κατασκευές. Εάν το σπίτι σας είναι κατασκευασμένο από οτιδήποτε άλλο εκτός από τούβλα ή μπετόν, θα πρέπει να καλέσετε τους ειδικούς μας για τη δορυφορική εγκατάσταση πριν υπογράψετε για να συζητήσετε τις επιλογές σας.

Εάν το σπίτι σας είναι νοικιασμένο, θα χρειαστείτε γραπτή έγκριση από τον ιδιοκτήτη σας πριν υπογράψετε. Ομοίως, θα χρειαστείτε έγκριση από την αρμόδια αρχή για να εγκαταστήσετε το πιάτο σε διατηρητέο κτίριο ή σε προστατευόμενη περιοχή.

Είναι χρήσιμο να εξετάσετε αν έχετε ή είχατε παλαιότερα δορυφορικό τηλεοπτικό πιάτο στο σπίτι σας. Αν ναι, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μπορείτε να έχετε ένα πιάτο Brdy στο σπίτι σας και ότι θα εγκατασταθεί σε παρόμοια θέση.

Εφόσον έχετε θέα του νότιου ουρανού που δεν εμποδίζεται από δέντρα, κτίρια ή άλλα αντικείμενα, θα μπορείτε να έχετε δορυφορική σύνδεση Internet.

Χρειάζεστε θέα του νότιου ουρανού επειδή εκεί βρίσκονται οι δορυφόροι μας. Χρησιμοποιούμε γεωστατικούς δορυφόρους, που σημαίνει ότι βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη γη 35.000 χιλιόμετρα πάνω από τον ισημερινό και κινούνται με την ίδια ταχύτητα με την περιστροφή της γης. Αυτό σημαίνει ότι φαίνονται ακίνητοι από τη γη. Επειδή βρίσκονται κατά μήκος του ισημερινού, βρίσκονται νότια από εμάς εδώ στην Ευρώπη.

Χρειάζεται οπτική επαφή με τον δορυφόρο, ώστε οι πληροφορίες να μπορούν να μεταδοθούν στο δορυφορικό σας πιάτο χωρίς παρεμβολές. Τα ψηλά κτίρια, τα δέντρα και τα βουνά μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα με την οπτική επαφή. Οι ειδικοί μας σε θέματα δορυφόρων θα σας συμβουλεύσουν σχετικά με την καλύτερη θέση για το πιάτο σας, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Viasat Tech Tools App που σας επιτρέπει να δείτε τη θέση του δορυφόρου χρησιμοποιώντας το smartphone σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε αν υπάρχουν κτίρια ή ψηλά δέντρα που θα σας εμποδίζουν.
Αυτή η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στο Apple Store και στο Google Play Store.

Προσφέρουμε προγράμματα με διαφορετικές ταχύτητες, μπορείτε να ελέγξετε τα προγράμματα που είναι διαθέσιμα για εσάς στη σελίδα μας ή μέσω της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Η ταχύτητα ποικίλλει ανάλογα με την τοποθεσία σας, και αν διαπιστώσετε ότι το επιλεγμένο πρόγραμμα δεν παρέχει ταχύτητα που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σας, ενημερώστε μας και μπορούμε να συζητήσουμε τις επιλογές σας.

Όλα τα πακέτα δεδομένων της Brdy είναι απεριόριστα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα σας κόψουμε τη σύνδεση αφού έχετε χρησιμοποιήσει όλα τα δεδομένα “προτεραιότητας”. Ωστόσο, οι μέσες ταχύτητές σας θα μειωθούν μόλις εξαντλήσετε τα δεδομένα προτεραιότητας.
Αυτή η πτώση της ταχύτητας μπορεί να επηρεάσει το τι μπορείτε να κάνετε στο Internet, γι’ αυτό είναι σημαντικό να καταλάβετε πόσα δεδομένα χρειάζεστε κάθε μήνα. Σας συνιστούμε να αγοράσετε ένα πακέτο που παρέχει αρκετά δεδομένα προτεραιότητας για την πλειονότητα των αναγκών σας.
Πρόκειται για μέσους όρους, πράγμα που σημαίνει ότι οι ταχύτητες μπορεί να πέσουν σε χαμηλότερα επίπεδα ανάλογα με το πόσοι άλλοι χρήστες βρίσκονται στο δίκτυο ταυτόχρονα με εσάς. Ακριβώς όπως και σε άλλες ενσύρματες συνδέσεις στο Internet, η ταχύτητά σας μπορεί να είναι χαμηλότερη όταν πολλοί άλλοι χρήστες χρησιμοποιούν το δίκτυο ταυτόχρονα. Τις ώρες αιχμή, η ταχύτητα μπορεί να μειωθεί σε μονοψήφια νούμερα.

Η καθυστέρηση επηρεάζει όλους τους τύπους σύνδεσης στο Internet. Είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τη στιγμή που ζητάτε δεδομένα μέχρι τη στιγμή που τα λαμβάνετε. Εάν χρησιμοποιείτε ταχύτατα δίκτυα οπτικών ινών, η καθυστέρηση θα είναι τόσο μικρή που δεν θα την παρατηρήσετε. Με το δορυφορικό Internet, η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σήμα πρέπει να ανέβει στο διάστημα και στη συνέχεια να κατέβει ξανά.
Αυτό σημαίνει ότι οι ιστοσελίδες μπορεί να χρειαστούν λίγο περισσότερο χρόνο για να φορτώσουν στην αρχή, ή μια υπηρεσία streaming όπως το Netflix μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να ξεκινήσει. Ορισμένες εφαρμογές στο τηλέφωνό σας, ιδίως τραπεζικές εφαρμογές, μπορεί να φαίνονται λίγο πιο αργές στην εκκίνηση. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η υπηρεσία Internet είναι “αργή”, απλώς αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο το Internet παραδίδεται στο σπίτι σας μέσω του δορυφόρου μας στο διάστημα, οπότε μόλις αρχίσετε να περιηγείστε ή να κάνετε streaming δεν υπάρχει διαφορά.
Η μέση καθυστέρηση στις δορυφορικές επικοινωνίες είναι περίπου 600 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Δεν θα πρέπει να το παρατηρήσετε αυτό κατά την περιήγηση, τη ροή βίντεο ή την ακρόαση μουσικής. Είναι όμως αισθητή όταν χρειάζεστε γρήγορες αμφίδρομες επικοινωνίες. Για παράδειγμα, μπορεί κάλλιστα να παρατηρήσετε καθυστέρηση κατά τη διεξαγωγή τηλεδιάσκεψης σε ένα εργαλείο όπως το Teams ή το Zoom. Αυτή η καθυστέρηση θα είναι πολύ μεγάλη για ορισμένους τύπους διαδικτυακών παιχνιδιών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καθυστέρηση, κάντε κλικ εδώ.

Αν είστε φανατικός παίκτης, ειδικά αν παίζετε παιχνίδια με γρήγορο ρυθμό και πολλούς παίκτες, όπως το Fortnite ή το Call of Duty, θα παρατηρήσετε την υψηλότερη καθυστέρηση. Ο χαρακτήρας σας μπορεί να μην κινείται όταν μετακινείτε το χειριστήριο και θα νικηθείτε από παίκτες με χαμηλότερη καθυστέρηση, καθώς ακόμη και αν πατήσετε πρώτοι το κουμπί, θα υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση από την πλευρά σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν συνιστούμε το δορυφορικό Internet για gaming.

Η συμφόρηση (congestion) μπορεί να συμβεί όταν πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν την υπηρεσία ταυτόχρονα. Η λέξη συμφόρηση μας βοηθά να την κατανοήσουμε καθώς η συμφόρηση που αντιμετωπίζετε στο δρόμο είναι σαν τη συμφόρηση που μπορεί να αντιμετωπίσετε όταν συνδέεστε στο Internet. Όταν πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία ταυτόχρονα, η μέση ταχύτητα μειώνεται, όπως ακριβώς όταν πολλοί οδηγοί προσπαθούν να οδηγήσουν στο ίδιο τμήμα του δρόμου.
Όπως και με άλλες ευρυζωνικές υπηρεσίες, οι μέσες ταχύτητες θα μειώνονται σε περιόδους συμφόρησης. Η συμφόρηση είναι πιο πιθανή κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής. Αυτή είναι η περίοδος 5μμ-11μμ, καθώς και τα Σαββατοκύριακα και κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών.

Η ειλικρινής απάντηση είναι ναι, μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στο σήμα. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει ο καιρός να είναι ακραίος.

Σήμερα, το δορυφορικό Internet προσφέρει ταχύτητες λήψης έως και 150 Mbps με τα καλύτερα πακέτα μας.
Η Brdy προσφέρει κατά μέσο όρο έως και 6 Mbps κατά το ανέβασμα. Οι ταχύτητες αυτές ποικίλλουν ανάλογα με το πακέτο που επιλέγετε. Όλα τα πακέτα μας σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε το Internet για ό,τι θέλετε: περιήγηση στο διαδίκτυο, αποστολή email, social media, streaming μουσικής και βίντεο κ.λπ.
Οι ταχύτητες ενδέχεται να διαφέρουν και εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες. Εάν το δίκτυο χρησιμοποιείται από μεγάλο αριθμό ατόμων, ενδέχεται να επηρεαστεί η ταχύτητα σας.
Εάν παρατηρήσετε ότι χρειάζεστε κάθε μήνα περισσότερη δεδομένα προτεραιότητας στο Internet, μπορείτε να μεταβείτε σε ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα, επικοινωνώντας με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Brdy.

Όλα τα προγράμματά μας περιλαμβάνουν απεριόριστα τυπικά δεδομένα. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να ξεμείνετε από δεδομένα. Κάθε πρόγραμμα διαθέτει ένα καθορισμένο ποσό δεδομένων προτεραιότητας, ένα όριο όπου οι ταχύτητές σας μεγιστοποιούνται σε σχέση με άλλους χρήστες στο δίκτυο. Για να απολαύσετε τις γρηγορότερες ταχύτητες, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα πρόγραμμα με αρκετά δεδομένα για να καλύψετε τις ανάγκες σας.

Και τα δύο πακέτα επωφελούνται από τα δωρεάν νυχτερινά δεδομένα μας, ώστε να μπορείτε να προγραμματίζετε σημαντικές λήψεις και ενημερώσεις λογισμικού κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Η χρήση δορυφορικού Internet δεν θα σας εμποδίσει να συνδεθείτε σε ένα VPN, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να ελέγξετε. Πρώτον, πρέπει να μάθετε αν το VPN σας είναι VPN τύπου IPSec ή όχι. Εάν είναι, αυτό μπορεί να απαιτεί μια στατική διεύθυνση IP, η οποία μπορεί να προστεθεί ως επιλογή, σε οποιοδήποτε από τα προγράμματά μας.
Θα πρέπει επίσης να σημειώσετε ότι με ορισμένες συνδέσεις VPN, οι πληροφορίες είναι κρυπτογραφημένες και έτσι δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε τεχνολογία επιτάχυνσης πακέτων. Πρόκειται για μια τεχνολογία που χρησιμοποιούμε για να βοηθήσουμε τα δεδομένα να διανύσουν αποτελεσματικά την απόσταση μεταξύ του συστήματός σας και του δορυφόρου μας. Εάν το VPN σας κρυπτογραφεί πληροφορίες, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα απόδοσης ή να μην είναι δυνατή η λειτουργία του συστήματος. Αν δεν είστε σίγουροι για τον τύπο του VPN που διαθέτετε ή για την κρυπτογράφηση που χρησιμοποιείται, απλά καλέστε μας και θα σας συμβουλέψουμε για το αν η σύνδεση μπορεί να είναι κατάλληλη ή όχι.

Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε ευχαριστημένοι με την υπηρεσία, αλλά αν όχι, έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από την υπηρεσία έως και 14 ημέρες μετά την εγκατάσταση και ενεργοποίηση του πακέτου σας, σύμφωνα με τους όρους της 14ήμερης περιόδου υπαναχώρησης της Brdy.
Εφόσον έχετε επιλέξει το τυπικό μας “συμβόλαιο 30 ημερών”, εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την υπηρεσία σας ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να το κάνετε παρέχοντάς μας ειδοποίηση 30 ημερών.
Εάν έχετε επιλέξει σύμβαση 12 μηνών, αυτό σημαίνει δέσμευση 11 μηνών, συν αναλογία του μήνα ενεργοποίησης. Μετά την περίοδο αυτή, η συνδρομή ανανεώνεται μηνιαίως, γεγονός που σας διευκολύνει να τερματίσετε τη σύμβαση εάν αλλάξει η κατάστασή σας.

Παρέχουμε όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεστε για να λάβετε δορυφορικό Internet από την Brdy. Αυτό περιλαμβάνει το δορυφορικό πιάτο, τον πομποδέκτη, το modem και τα καλώδια. Το δορυφορικό πιάτο Στις περισσότερες περιπτώσεις το πιάτο θα τοποθετηθεί σε εξωτερικό τοίχο του σπιτιού σας. Το τυπικό πιάτο έχει διάμετρο 74 cm και χρειάζεται καθαρή θέα του νότιου ουρανού. Ο πομποδέκτης Ο πομποδέκτης είναι στραμμένος προς το πιάτο για να λαμβάνει το σήμα. Το modem Το modem είναι ένα μικρό ηλεκτρονικό κουτί που τοποθετείται στο εσωτερικό του σπιτιού, όπως και στην παραδοσιακή ενσύρματη σύνδεση. Οι συσκευές σας συνδέονται στο Internet μέσω του modem.

Οι εγκαταστάτες μας θα σας συμβουλεύσουν σχετικά με την καλύτερη θέση για το πιάτο σας, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Viasat Tech Tools App που σας επιτρέπει να δείτε τη θέση του δορυφόρου χρησιμοποιώντας το smartphone σας.

Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε αν υπάρχουν κτίρια ή ψηλά δέντρα που θα σας εμποδίζουν. Αυτή είναι διαθέσιμη στο Apple Store και στο Google Play Store.

Είναι σημαντικό ο εξοπλισμός Brdy να έχει καθαρή οπτική επαφή με το δορυφόρο, αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ψηλά δέντρα ή άλλα κτίρια μεταξύ του πιάτου και του ουρανού.

Αν δεν είστε σίγουροι για την εγκατάσταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, η οποία μπορεί να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία για να συνδεθείτε.

Η Brdy θα σας παρέχει πλήρεις οδηγίες ώστε να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε μόνοι σας την εγκατάσταση του συστήματος. Εάν επιθυμείτε να εγκατασταθεί το σύστημα επαγγελματικά, τότε αυτό πρέπει να κανονιστεί και να πληρωθεί από τον πελάτη. Η Brdy μπορεί να είναι σε θέση να σας φέρει σε επαφή με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη που μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό, παρακαλούμε μιλήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες πληροφορίες.

Ο εξοπλισμός της Brdy πρέπει να εγκατασταθεί σε σταθερή θέση και να είναι στραμμένος προς τον δορυφόρο μας στο διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να μετακινηθεί. Το πιάτο δεν προσανατολίζεται αυτόματα προς τον δορυφόρο στο διάστημα και δεν έχει σχεδιαστεί για να παρέχει δορυφορικές επικοινωνίες εν κινήσει. Επίσης, δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εκτός της χώρας για την οποία αγοράστηκε.

Ο εξοπλισμός Brdy θα σας αποσταλεί μόλις πληρώσετε τον εξοπλισμό και υπογράψετε τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών, ενώ μόλις φτάσει ο εξοπλισμός σας, μπορείτε να το κανονίσετε και να συνδεθείτε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης.

Αν θέλετε να αναβαθμίσετε το πρόγραμμά σας, μπορείτε! Απλώς επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Brdy και ένας σύμβουλος θα χαρεί να σας βοηθήσει και να σας ενημερώσει για τυχόν όρους που σχετίζονται με αυτές τις αλλαγές.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή πριν από την εγκατάσταση και ενεργοποίηση του εξοπλισμού σας. Απλώς καλέστε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Brdy ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της πύλης πελατών My Brdy.

Μόλις εγκατασταθεί και ενεργοποιηθεί, έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να ζητήσετε υπαναχώρηση.

Στο πλαίσιο της εγγύησης ικανοποίησης 30 ημερών, ο τρόπος διαχείρισης της επιστροφής του δορυφορικού σας εξοπλισμού εξαρτάται από την κατάσταση του εξοπλισμού και της υπηρεσίας, η οποία συνοψίζεται παρακάτω:

Εξοπλισμός αγορασμένος

Ο πελάτης δεν παρέλαβε εξοπλισμό

Πλήρης επιστροφή χρημάτων

Εξοπλισμός μη εγκατεστημένος

Ο πελάτης παρέλαβε εξοπλισμό / Δεν ανοίχτηκε

Η Brdy θα σας παράσχει προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής / Πλήρης επιστροφή χρημάτων

Εξοπλισμός μη εγκατεστημένος

Ο πελάτης παρέλαβε εξοπλισμό / Ανοίχτηκε

Ο εξοπλισμός είναι στην αρχική του συσκευασία / Η Brdy θα σας παράσχει προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής / Πλήρης επιστροφή χρημάτων

Εξοπλισμός εγκατεστημένος/Μη ενεργοποιημένος

Εγκαταστάθηκε (από επαγγελματία ή τον πελάτη)

Ο εξοπλισμός είναι στην αρχική του συσκευασία / Η Brdy θα σας παράσχει προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής / Πλήρης επιστροφή χρημάτων

Εξοπλισμός εγκατεστημένος/ Ενεργοποιημένος < 14 ημέρες

Εγκαταστάθηκε (από επαγγελματία ή τον πελάτη)

Ο εξοπλισμός είναι στην αρχική του συσκευασία / Η Brdy θα σας παράσχει προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής / Πλήρης επιστροφή χρημάτων / Επιστροφή χρημάτων με βάση την αναλογία των ημερών χρήσης

Εξοπλισμός εγκατεστημένος/ Ενεργοποιημένος > 14 ημέρες

Εγκαταστάθηκε (από επαγγελματία ή τον πελάτη)

Χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων / 12μηνη σύμβαση σε ισχύ

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να επιστρέψετε το Wi-Fi Modem (συνοδευόμενο από τα καλώδια και το τροφοδοτικό) εντός περιόδου τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίηση της ανάκλησης/καταγγελίας της σύμβασης. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας χρεωθεί τιμολόγιο. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας μέσα από την πύλη πελατών My Brdy.

Μπορείτε επίσης να στείλετε γραπτό αίτημα στην ίδια διεύθυνση (αλλά παρακαλούμε να σημειώσετε ότι για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας, πρέπει να περιέχει τις ίδιες πληροφορίες με το έντυπο, δηλαδή το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση εγκατάστασης, το όνομα του πακέτου, την ημερομηνία ενεργοποίησης του πακέτου σας και, κατά προτίμηση, τον λόγο αλλαγής της γνώμης σας).

Είναι εύκολο να προσθέσετε μια επιλογή στη συνδρομή σας! Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Brdy.

Οι επιλογές που είναι διαθέσιμες από την Brdy παρατίθενται στον ιστότοπο της Brdy μόλις επιλέξετε ένα πακέτο. Οι νέοι πελάτες μπορούν να αγοράσουν μια επιλογή ταυτόχρονα με τη συνδρομή σε ένα πακέτο. Οι υφιστάμενοι πελάτες μπορούν να προσθέσουν επιλογές στη συνδρομή τους καλώντας την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Brdy.

Εάν η επιλογή έχει αγοραστεί μαζί με ένα πακέτο Internet, θα ενεργοποιηθεί ταυτόχρονα με το πακέτο Internet. Εάν η επιλογή αγοραστεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία, θα ενεργοποιηθεί αμέσως (ή λίγα λεπτά) μετά την αγορά.

Οι πελάτες της Brdy μπορούν να παρακολουθούν τη χρήση των δεδομένων τους στην πύλη πελατών My Brdy.

Μόλις έκανα εγγραφή, τι θα γίνει στη συνέχεια Συγχαρητήρια! Δεν θα αργήσετε να απολαύσετε το δορυφορικό Internet της Brdy.

Υπάρχουν 3 βασικά βήματα για να συνδεθείτε.

1. Υπογράψτε την ψηφιακή σας σύμβαση Εντός δύο ημερών από την εγγραφή σας, θα λάβετε ένα email από την Brdy με την ψηφιακή σας σύμβαση. Απλά υπογράψτε την ψηφιακά [και συμπληρώστε τα στοιχεία του μηνιαίου τρόπου πληρωμής σας]. Η υπογραφή της σύμβασής σας θα μας επιτρέψει την αποστολή του εξοπλισμού σας.

2. Παραλάβετε τον εξοπλισμό σας Μόλις πραγματοποιήσετε το βήμα 1, θα σας στείλουμε ένα email με έναν σύνδεσμο από τον ταχυμεταφορέα μας, την UPS. Σε αυτό θα επιβεβαιώνεται η ημερομηνία παράδοσης του εξοπλισμού σας.

3. Κάντε την εγκατάσταση Η Brdy θα σας δώσει πλήρεις οδηγίες για να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε την εγκατάσταση του συστήματος μόνοι σας. Εάν επιθυμείτε να εγκατασταθεί το σύστημα επαγγελματικά, τότε αυτό πρέπει να κανονιστεί και να πληρωθεί από τον πελάτη. Η Brdy μπορεί να είναι σε θέση να σας φέρει σε επαφή με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη που μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό, παρακαλούμε μιλήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες πληροφορίες.

Πρώτη είσοδος; Κάντε κλικ εδώ . Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης. Η διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου είναι αυτή με την οποία κάνατε την αρχική σας εγγραφή στην Brdy. Συμπληρώστε το κωδικό πρόσβασης και κάντε κλικ στο ‘Είσοδος’

Πρώτη επίσκεψη; Πηγαίντε εδώ. Εδώ θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το email σας και τον κωδικό πρόσβασής σας. Η διεύθυνση email είναι η ίδια που δηλώσατε όταν εγγραφήκατε στην υπηρεσία της Brdy. Εάν δεν είστε βέβαιοι για το ποιο email χρησιμοποιήσατε, ρίξτε μια ματιά στα εισερχόμενα σας για να βρείτε τα email επιβεβαίωσης από την Brdy. Αυτή είναι η διεύθυνση email την οποία πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Συμπληρώστε τον κωδικό πρόσβασής σας και κάντε κλικ στην επιλογή «Είσοδος».  

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα και κάντε κλικ στο «Ξέχασα τον κωδικό μου». Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτή τη διεύθυνση με έναν κωδικό, ο οποίος θα σας επιτρέψει να επαληθεύσετε το email σας. Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να δημιουργήσετε τον νέο κωδικό πρόσβασης και να συνδεθείτε.
Εάν δεν έχετε πλέον πρόσβαση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία εγγραφήκατε αρχικά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών. Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών περιγράφεται λεπτομερώς στη σελίδα «Επικοινωνία» αυτού του δικτυακού τόπου.

Η αναφορά ενός ζητήματος στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Brdy είναι απλή. Αρχικά, συνδεθείτε στην Πύλη πελατών My Brdy. Στη συνέχεια, μεταβείτε στην ενότητα Βοήθεια.
Μόλις μπείτε στην ενότητα Βοήθεια, ελέγξτε τις συμβουλές, καθώς αυτές ενδέχεται να καλύπτουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Εάν έχετε διαβάσει τις πιο σχετικές από τις συχνές ερωτήσεις και εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, κάντε κλικ στο Όχι ως απάντηση στην ερώτηση «Έλυσε αυτό το πρόβλημά σας».

Το Internet είναι ένα εργαλείο που είναι ανοιχτό σε όλο τον κόσμο και μπορεί να χρησιμεύσει ως όχημα για πολλά διαφορετικά είδη απειλών κατά του εξοπλισμού πληροφορικής σας, της ασφάλειας των προσωπικών σας δεδομένων και της ιδιωτικής σας ζωής. Συνιστούμε στους πελάτες μας να ενημερωθούν για τις πιθανές απειλές και να αποκτήσουν προστασία (λογισμικό προστασίας από ιούς κ.λπ.).

Η πρόσβαση στο Internet ανοίγει τον κόσμο και παρέχει πολλές ευκαιρίες. Ωστόσο, τα παιδιά μπορεί να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που μπορεί να είναι προσβλητικές και μπορεί να έρθουν σε επαφή με άτομα με κακόβουλες προθέσεις. Συνιστούμε στους πελάτες μας να ενημερώνονται για αυτές τις απειλές και να χρησιμοποιούν ένα εργαλείο γονικού ελέγχου για να προστατεύουν τα παιδιά τους από πιθανούς κινδύνους. Για να σας βοηθήσουμε σε αυτό, έχουμε παραθέσει μερικά από αυτά τα εργαλεία εδώ.

Για να αυξήσετε ή να μειώσετε τον όγκο που περιλαμβάνει το πρόγραμμά σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μέσω τηλεφώνου ή μέσω της πύλης εξυπηρέτησης πελατών. Οι αναβαθμίσεις προσφέρονται εντελώς δωρεάν. H αύξηση του πακέτου γίνεται την επόμενη ημέρα ενώ για η μείωση του πακέτου ξεκινά από τον επόμενο ημερολογιακό μήνα.

Απλώς τηλεφωνήστε στην ομάδα υποστήριξης πελατών ή επικοινωνήστε μαζί μας και θα ελέγξουμε το συμβόλαιό σας για να προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.

Μην ξεχνάτε ότι αν είστε νέος πελάτης, προστατεύεστε από περίοδο υπαναχώρησης 14 ημερών. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να δοκιμάσετε πλήρως το σύστημά μας προτού τεθεί σε ισχύ το συμβόλαιό σας.

Ανάλογα με την τοποθεσία σας, προσφέρουμε ταχύτητες έως και 50 Mbps. Η ταχύτητα ποικίλλει ανάλογα με την κίνηση του δικτύου σε κάθε δεδομένη στιγμή, ενώ υπάρχει περίπτωση μελοντικά οι ταχύτητες να μειώνονται κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής (5:00 – 11:00 μ.μ.).

Ναι, μπορείτε.Εμείς σας παρέχουμε έναν ενσύρματο/ασύρματο δρομολογητή για να συνδέσετε το τερματικό του συστήματός σας σε διάφορους επιτραπέζιους υπολογιστές, tablet, smartphone ή άλλες ασύρματες συσκευές που έχετε στο σπίτι σας.

Δεν θα έχετε σχεδόν κανένα πρόβλημα με τα περισσότερα online παιχνίδια. Ωστόσο, θεωρούμε χρέος μας να σας ενημερώσουμε ότι δεν συνιστούμε τα συστήματά μας για παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου. Η δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση είναι ιδανική για πολλές δραστηριότητες, όχι όμως για την ταχεία ανταλλαγή δεδομένων που απαιτούν αυτά τα παιχνίδια και η οποία είναι απαραίτητη προκειμένου να ζήσετε την απόλυτη εμπειρία που σάς προσφέρουν. Η χρονοκαθυστέρηση, γνωστή στους κύκλους των απανταχού geek ως «latency», θα οδηγεί σε παγωμένες οθόνες, διακοπές στο παιχνίδι και απηυδισμένους παίκτες.

Αν κάποιος στο σπίτι σας (δεν αντιλέγουμε ότι είναι οι έφηβοι της οικογένειας) χρησιμοποιεί συχνά υπηρεσίες φωνητικής συνομιλίας και online lobby όταν παίζει με το PlayStation™ ή το Xbox™, θα αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω «αυστηρής NAT» (μετατροπής διεύθυνσης δικτύου). Πείτε όμως στα παιδιά σας να μην φοβούνται, γιατί έχουμε τρόπο να το αντιμετωπίσουμε. Θα χρειαστείτε ένα πρόγραμμα που προσφέρεται με δημόσια διεύθυνση IP, γι’ αυτό επικοινωνήστε πρώτα με την ομάδα μας προτού κάνετε την παραγγελία.

Αυτή η ερώτηση αφορά ιδιαίτερα τους πιο τυχερούς πελάτες μας που έχουν δεύτερη κατοικία στην Ευρώπη. Η απάντηση είναι «πιθανόν». Εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του δικτύου στην τοποθεσία σας στην Ευρώπη. Αν αυτό αρκεί, μπορούμε να σας προσφέρουμε μια τοπική διεύθυνση IP, το οποίο σημαίνει ότι θα έχετε πρόσβαση σε υπηρεσίες κατά παραγγελία, όπως όταν βρίσκεστε εντός της χώρας. Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτή είναι η πιο απλή εναλλακτική που μπορούμε να σας προσφέρουμε σε μια αρκετά πολύπλοκη διαδικασία. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με ένα από τα μέλη της ομάδας μας για να συζητήσετε μαζί τους τις ειδικές απαιτήσεις σας.

Επειδή η διαθεσιμότητα και η πρόσβαση των ελληνικών καναλιών στην Ευρώπη διαρκώς αλλάζει, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για ενημερωμένες πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από τη νέα σοδειά πυλών με περιεχόμενο που έχει προβληθεί ήδη, η οποία είναι κατάλληλη για τα μηνιαία προγράμματα με μεγαλύτερο όγκο δεδομένων.

Ναι, παρέχουμε πρόσβαση σε δορυφορικό internet σε πολλές χώρες στον κόσμο. Επικοινωνήστε μαζί σας, για να μάθετε αν εξυπηρετούμε την περιοχή σας.

Όπως και με όλες τις άλλες τεχνολογίες ευρυζωνικής σύνδεσης, στην προσφορά αναφέρονται οι ταχύτητες «έως και» και δεν παρέχονται σχετικές εγγυήσεις. Ωστόσο, από έρευνα προκύπτει ότι οι ταχύτητες της δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης είναι κατά μέσο όρο πιο κοντά στην αναφερόμενη ταχύτητα από οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη τεχνολογία.

Εμείς συνυπολογίζουμε την τοποθεσία σας, όταν αγοράζετε μια υπηρεσία δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης και, επειδή έχουμε πρόσβαση σε όλες τις υποδομές δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης που υπάρχουν στην Ευρώπη, σάς συνδέουμε με ένα πρόγραμμα το οποίο παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με βάση τις ανάγκες σας.

Οι δορυφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε χρησιμοποιούν προηγμένα συστήματα διαχείρισης δικτύου βάσει πολιτικών δίκαιης χρήσης. Αυτά τα συστήματα καθορίζουν την ταχύτητα που θα λαμβάνετε ανά πάσα στιγμή με βάση (i) τη ζήτηση στο δίκτυο τη δεδομένη στιγμή και (ii) τον όγκο των δεδομένων που έχετε καταναλώσει έως μια δεδομένη στιγμή εκείνο τον μήνα. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι αποτρέπεται η δυσανάλογη κατανάλωση δεδομένων από έναν χρήστη ή μια ομάδα χρηστών, η οποία έχει αντίκτυπο στους υπόλοιπους χρήστες στο δίκτυο. Για να το πούμε ακόμα πιο απλά, αυτό σημαίνει ότι οι τιμές που αναγράφονται στην προσφορά είναι ακόμα πιο ακριβείς από οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη τεχνολογία.

Ο υπολογισμός της «ταχύτητας» είναι μια αρκετά υποκειμενική μέτρηση της απόδοσης. Οι κοινές ιστοσελίδες ελέγχου της ταχύτητας internet δεν έχουν σχεδιαστεί για να ελέγχουν τις δορυφορικές ευρυζωνικές συνδέσεις. Συνήθως συνυπολογίζουν τη φυσική χρονοκαθυστέρηση των δορυφόρων στον υπολογισμό των δεδομένων στον χρόνο και έτσι προκύπτει ένα ανακριβές αποτέλεσμα το οποίο είναι αναπόφευκτα χαμηλότερο από την πραγματική απόδοση που λαμβάνετε.

Η συνολική απόδοση της υπηρεσίας δεν είναι ίδια όλες τις ώρες της ημέρας και εξαρτάται από την κίνηση του δικτύου, το δημόσιο ενδιαφέρον και τον αριθμό των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι στο internet ταυτόχρονα με εσάς. Κατά κανόνα, το δίκτυο παρουσιάζει κατά 40% μικρότερη κίνηση μετά τις 9 μ.μ. και πριν από τις 7:30 π.μ.

Όλα τα ευρυζωνικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των ενσύρματων ευρυζωνικών συνδέσεων, παρουσιάζουν αυξημένη κίνηση κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από νωρίς το απόγευμα έως το βράδυ.

Όλα τα επαγγελματικά μας προγράμματα Pro προσφέρονται με στατική δημόσια διεύθυνση IP στη βασική τους έκδοση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω διαμόρφωσης της υπηρεσίας, πρέπει να αναθέσουμε τη διεύθυνση IP δυναμικά (DHCP) στον συνδεδεμένο δρομολογητή. Για την ακρίβεια, δεν μπορούμε να αναθέσουμε στατικά τη διεύθυνση IP στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή τον δρομολογητή που είναι συνδεδεμένος στο τερματικό. Αν δεν καταλαβαίνετε κάτι από τα παραπάνω ή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, θα σας συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε με ένα μέλος της ομάδας τεχνικής υποστήριξης.

Με απλά λόγια, «latency» είναι η χρονοκαθυστέρηση από τη στιγμή που κάνετε κλικ σε ένα στοιχείο έως τη στιγμή που μεταβαίνετε σε αυτό. Όταν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο, αποστέλλεται ένα αίτημα για λήψη δεδομένων από τη συσκευή σας σε έναν διακομιστή (όπως μια ιστοσελίδα) μέσω του δορυφόρου. Αυτό το σήμα στην κυριολεξία πρέπει να ταξιδέψει έως το διάστημα και πίσω. Οι περισσότερες καθυστερήσεις οφείλονται στην επεξεργασία και την αναμετάδοση αυτού του σήματος. Αυτή η καθυστέρηση περιγράφεται με τον όρο «latency».

Σε μερικές παλιότερες δορυφορικές τεχνολογίες η καθυστέρηση είναι αισθητή. Εμείς όμως είμαστε μπροστά από την εποχή μας και έτσι οι υπηρεσίες δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης που παρέχουμε χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες λογισμικού και υλικού για να ελαχιστοποιήσουν αυτήν την καθυστέρηση. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι όταν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο για να μεταβείτε σε μια ιστοσελίδα, το υλικό μας παραμερίζει τις χρονοβόρες και περιττές δραστηριότητες και διευκολύνει τη μεταφορά του περιεχομένου από το διάστημα. Είναι μια πολύ χρήσιμη τεχνική για τον χειρισμό λήψεων αρχείων μεγάλου όγκου ή email.

Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει επί της ουσίας τίποτα το οποίο να εμποδίζει τη σύνδεση του εταιρικού σας VPN με την υπηρεσία μας, πρέπει να καταλάβετε ορισμένα πράγματα.

Επειδή τα προϊόντα μας χρησιμοποιούν τεχνολογία επιτάχυνσης πακέτου, προκειμένου να καλύψουν την απόσταση που πρέπει να διανύσουν οι πληροφορίες κατά τη μετακίνηση από και προς το σύστημά σας, με συγκεκριμένες συνδέσεις VPN, αφού δημιουργηθεί η ασφαλής σήραγγα, όλες οι πληροφορίες στο εσωτερικό της σήραγγας κρυπτογραφούνται και δεν υπάρχει περιθώριο επιτάχυνσης, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι ενδέχεται να αντιμετωπίζετε προβλήματα απόδοσης.

Όπως με όλες τις ειδικές απαιτήσεις, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή μέσω email με την ομάδα υποστήριξης για να συζητήσετε όλες τις λεπτομέρειες. Μια άλλη επιλογή είναι να επισκεφθείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο της περιοχής σας ή τα κεντρικά γραφεία μας στο Oxfordshire. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε το σωστό προϊόν αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης μέσω VPN τύπου IPSec.

© Copyright 2021 Satellite Internet
Αγίου Αθανασίου 24  56224  Θεσσαλονίκη   info@mlmnet.gr
Τηλέφωνο: 210 220 8608 - 2310 757357 - 6977 366300