Πολιτική δίκαιης χρήσης υπηρεσίας

Πολιτική δίκαιης χρήσης

Επισκόπηση

Παρέχουμε δορυφορικές ευρυζωνικές υπηρεσίες, τις οποίες κατέχει και διαχειρίζεται η Viasat Inc.

Η Brdy είναι υπεύθυνη για όλες τις επίγειες υπηρεσίες που σχετίζονται άμεσα με τον πελάτη. π.χ. πωλήσεις, τιμολόγηση, υποστήριξη, εγκατάσταση και η εφοδιαστική αλυσίδα.

Όπως και με τις περισσότερες επίγειες ευρυζωνικές υπηρεσίες, το “Δίκτυο” είναι ένα κοινόχρηστο και “βέλτιστης προσπάθειας” δίκτυο- ανά πάσα στιγμή οι συνδρομητές σε μια δεδομένη γεωγραφική περιοχή πρέπει να μοιράζονται τη διαθέσιμη χωρητικότητα του δικτύου.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε σε κάθε συνδρομητή ένα “δίκαιο μερίδιο” αυτής της χωρητικότητας, παρέχοντας παράλληλα σε όλους τους συνδρομητές μια υψηλής ποιότητας διαδικτυακή εμπειρία. Εάν υπερβείτε τα όρια χρήσης αιχμής ή τα μηνιαία όρια, θα πρέπει να περιμένετε να δείτε την υπηρεσία σας να επιβραδύνεται, ειδικά σε ώρες αιχμής, προκειμένου να επιτρέψουμε τη δίκαιη πρόσβαση σε άλλους χρήστες με χαμηλότερη χρήση. Μπορείτε να δείτε αν η υπηρεσία σας επηρεάζεται από τη FUP/διαχείριση κυκλοφορίας μέσω της Πύλης πελατών.

Εφαρμόζουμε πρακτικές διαχείρισης του Δικτύου που έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέψουμε οποιονδήποτε χρήστη από το να κάνει δυσανάλογη χρήση των πόρων του Δικτύου. Ορισμένες από αυτές τις πρακτικές χρησιμοποιούνται μόνο όταν το Δίκτυο είναι υπερφορτωμένο- άλλες χρησιμοποιούνται γενικότερα.

Τα επίπεδα κίνησης στο Δίκτυο δεν έχουν συνήθως σημαντικές επιπτώσεις στην εμπειρία του χρήστη. Σε άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, η υπερβολική ζήτηση από πάρα πολλούς χρήστες την ίδια περίοδο μπορεί να οδηγήσει σε συμφόρηση (“congestion”), όπου η συνολική ζήτηση υπερβαίνει τη διαθεσιμότητα που υπάρχει στο Δίκτυο.

Κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, οι πρακτικές διαχείρισης της συμφόρησης (βλ. Μέρος ΙΙ για περισσότερες λεπτομέρειες) θα εφαρμόζονται πρώτα στους χρήστες που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει πάνω από το 50% της κίνησης που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά τους. Μέσω αυτής της πρακτικής, στοχεύουμε να αντιμετωπίσουμε την κίνηση με τρόπο που μειώνει τις επιπτώσεις στην εμπειρία του χρήστη και αποτρέπει έναν συνδρομητή από το να υπερβεί το “δίκαιο μερίδιο” της διαθέσιμης χωρητικότητας.

Στόχος αυτών των μέτρων είναι η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών να απολαμβάνει καλύτερη συνολική εμπειρία υπηρεσίας από ό,τι θα απολάμβανε χωρίς αυτές τις πρακτικές.

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗΣ

A. Επισκόπηση της διαχείρισης συμφόρησης

Υπό κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας, δεν είναι απαραίτητο να εφαρμόζονται πρακτικές διαχείρισης συμφόρησης. Ωστόσο, ενώ η χωρητικότητα του δικτύου είναι άφθονη, δεν είναι απεριόριστη. Αυτό σημαίνει ότι είναι αναπόφευκτη κάποια συμφόρηση σε ορισμένες ώρες αιχμής – και τότε είναι που οι πρακτικές διαχείρισης συμφόρησης διασφαλίζουν ότι ο φόρτος διαχειρίζεται ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία στον μεγαλύτερο αριθμό ατόμων που χρησιμοποιούν το Δίκτυο.

Η συμφόρηση εμφανίζεται συνήθως στη σύνδεση μεταξύ του τερματικού του συνδρομητή και του επίγειου σταθμού πύλης μέσω του δορυφόρου. Για να διαπιστωθεί εάν η σύνδεση είναι συμφορημένη, παρακολουθείται η κίνηση σε κάθε κανάλι δέσμης. Εάν το στιγμιαίο φορτίο κίνησης υπερβαίνει τη διαθέσιμη χωρητικότητα του καναλιού δέσμης, εφαρμόζεται ο αλγόριθμος διαχείρισης συμφόρησης που περιγράφεται παρακάτω.

B. Μετριασμός των επιπτώσεων της συμφόρησης του δικτύου στην εμπειρία του χρήστη

Η κυκλοφορία στο Διαδίκτυο είναι συνήθως “εκρηκτικής” φύσης, δηλαδή οι ροές κυκλοφορίας δεν είναι γενικά σταθερές ή συνεχείς, αλλά χαρακτηρίζονται από “εκρήξεις” δεδομένων. Ενίοτε, η υπερβολική ζήτηση από πάρα πολλούς χρήστες την ίδια περίοδο σε ένα δεδομένο κανάλι δέσμης έχει ως αποτέλεσμα η συνολική στιγμιαία ζήτηση χωρητικότητας να υπερβαίνει, σε προσωρινή βάση, τη διαθέσιμη χωρητικότητα του καναλιού.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, το Δίκτυο μπορεί να παρουσιάσει συμφόρηση. Η συμφόρηση εμφανίζεται συνήθως κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής χρήσης του Δικτύου, οι οποίες γενικά αναμένεται να είναι από τις 17:00 έως τις 00:00 τοπική ώρα στην τοποθεσία του χρήστη, ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας.

Συμφόρηση μπορεί επίσης να εμφανιστεί κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων κατά τις οποίες η χρήση δεν προσμετράται (όπως η «νυχτερινή ελεύθερη ζώνη»).

Η συμφόρηση, και η καθυστέρηση μετάδοσης που προκύπτει, επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη σε σχέση με ορισμένους τύπους εφαρμογών περισσότερο από άλλους. Για παράδειγμα, μια καθυστέρηση στην απόδοση μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι αισθητή σε έναν χρήστη που περιμένει να εμφανιστεί το περιεχόμενο στην οθόνη του. Από την άλλη πλευρά, ένας χρήστης που κατεβάζει ένα μαζικό αρχείο (π.χ. μια ενημέρωση λογισμικού) μπορεί να επηρεαστεί λιγότερο αν η λήψη διαρκεί περισσότερο κατά τη διάρκεια της συμφόρησης από ό,τι θα διαρκούσε διαφορετικά, δεδομένου ότι ο συνδρομητής μπορεί ήδη να γνωρίζει ότι η λήψη απαιτεί κάποιο χρόνο για να ολοκληρωθεί.

Οι πελάτες θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι το ίδιο το δημόσιο Διαδίκτυο πάσχει συχνά από συμφόρηση και, εάν οι χρήστες αντιμετωπίζουν «βραδύτητα», δεν θα πρέπει να θεωρείται αυτόματα ότι σχετίζεται με συμφόρηση στο δίκτυο.

Στόχος μας είναι η διαχείριση του Δικτύου ώστε να ελαχιστοποιείται ο αντίκτυπος της συμφόρησης στην κυκλοφορία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο αλγόριθμος διαχείρισης συμφόρησης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνει το φορτίο κίνησης, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα σε υπηρεσίες και εφαρμογές που απαιτούν μικρότερο εύρος ζώνης μετάδοσης, όπως η περιήγηση στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Κατά τη διάρκεια περιόδων συμφόρησης, οι εφαρμογές που απαιτούν μεγάλο εύρος ζώνης, όπως η ροή βίντεο και η λήψη αρχείων, ενδέχεται να επηρεαστούν περισσότερο από άλλες εφαρμογές. Ως αποτέλεσμα, η ποιότητα της ροής βίντεο μπορεί να μειωθεί ή/και να υπάρξει buffering. Επιπλέον, οι λήψεις αρχείων ενδέχεται να διαρκούν περισσότερο για να ολοκληρωθούν σε περιόδους συμφόρησης.

Σε πιο σοβαρή συμφόρηση, όλες οι εφαρμογές μπορεί να χρειαστεί να επιβραδυνθούν, και σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρόνος λήψης ιστοσελίδων μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. Παρά το γεγονός ότι δεν εμπλεκόμαστε με κανέναν τρόπο με τις πληροφορίες που μεταδίδονται μέσω του Δικτύου, μετά από συγκεκριμένο αίτημα Δημόσιας Αρχής, ενδέχεται να αποκλείσουμε την πρόσβαση σε συγκεκριμένες διευθύνσεις URL.

Δεν αποκλείουμε σκόπιμα οποιαδήποτε συγκεκριμένη μορφή κυκλοφορίας (εκτός αν ορίζεται ρητά στα χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου προφίλ υπηρεσίας), αλλά ενδέχεται να αποκλείσουμε ορισμένες θύρες TCP/UDP ή/και συγκεκριμένα πρωτόκολλα που θεωρούμε εύλογα ότι μπορεί να αποτελούν απειλή για την ασφάλεια του Δικτύου.

C. Βαριοί χρήστες

Ο “βαρύς χρήστης” είναι ένας χρήστης (ή μια μικρή ομάδα χρηστών) που καταναλώνει δυσανάλογα μεγάλο μέρος των πόρων ενός δικτύου. Θα παρακολουθούμε τόσο τη συνολική απόδοση του Δικτύου όσο και την ατομική κατανάλωση πόρων για να προσδιορίσουμε εάν κάποιος χρήστης είναι «Βαρύς Χρήστης», και ο οποίος θα μπορούσε ενδεχομένως να διαταράξει ή να υποβαθμίσει το Δίκτυο ή/και τη χρήση του από άλλους χρήστες.

Διατηρούμε το δικαίωμα να περιορίσουμε άμεσα, να αναστείλουμε ή να τερματίσουμε τους Λογαριασμούς Υπηρεσίας Βαρέων Χρηστών χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ

Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου περιορισμού των υπηρεσιών, για να είναι βέβαιο ότι θα έχει πλήρη πρόσβαση στην περιήγηση στο διαδίκτυο και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ο χρήστης πρέπει να ακολουθεί όλες τις παρακάτω οδηγίες (διαφορετικά δεν θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία):

  • Το εικονικό ιδιωτικό δίκτυο (VPN) και το λογισμικό απομακρυσμένης πρόσβασης πρέπει να είναι απενεργοποιημένα,
  • Πρέπει να χρησιμοποιείται μια εφαρμογή περιήγησης ιστού. Μόνο στατικό περιεχόμενο (χωρίς βίντεο και μουσική) που προβάλλεται μέσα σε μια εφαρμογή ιστοσελίδας θεωρείται περιήγηση στο διαδίκτυο ή/και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το περιεχόμενο που προβάλλεται σε άλλες εφαρμογές μπορεί να μην θεωρείται ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (π.χ. εφαρμογές Android, iPhone ή iPad εκτός από προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο),
  • Οι διευθύνσεις URL πρέπει να αρχίζουν με http:// ή https://. Αυτό σημαίνει ότι το ftp:// και άλλοι τύποι ιστότοπων που εκκινούν εξωτερικές εφαρμογές δεν θα ταξινομούνται ως διαδικτυακή κίνηση,
  • Τα συνημμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να έχουν μέγεθος 10 MB ή μικρότερο.
© Copyright 2021 Satellite Internet
Αγίου Αθανασίου 24  56224  Θεσσαλονίκη   info@mlmnet.gr
Τηλέφωνο: 210 220 8608 - 2310 757357 - 6977 366300